THANK YOU

Each post is no longer available, please contact us !!! /
Pentru fiecare postare ce nu mai este disponibila, va rog contactati-ne!

Dj Layla (feat Dee-Dee) - City of sleeping hearts-Extended Vrs. (by Radu Sirbu) ( Premiera www.mp3md.tk )

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEisIaOCamjQJUQrO2NpdYWsmvd8Y35flbsqY2Bx0aWPyhj943sZ0kJyibUa_Q3k-onAzssHzmdlSsgNc86-tiUtvVEGqcS8V2UKVmB6S6gHYmNcHhyYEFA1noh7BvoXnaMWeVqAXzxuibfj/s400/dj-layla-dee-dee-1.jpg

Dj Layla feat. Dee-Dee - City of sleeping hearts-Extended Vrs. (by Radu Sirbu) ( Premiera www.mp3md.tk ) download / link 2


4 comentarii:

Anonim spunea...

Domnilor, promovati muzica de calitate, va imploram! Suntem satui pana peste cap de pitipoance care-si fatzaie bucile goale in fata noastra pentru a putea vinde o muzica execrabila si total NEoriginala. Va rugam, nu incercati sa ne indobitociti cu engleza atat de saraca a Andreei Ioncea din Craiova si cu vocea ei care nu canta, ci tzipa oribil! Va multumesc si mult succes fetelor in alegerea unei cariere cu totul diferita.

Anonim spunea...

Draga daca nu iti place, nu asculta. Desi mare dreptate ai. Iti dau dreptate. Hai sa le ardem...grasimea de pe greier.

radu sarbu spunea...

Asa e. Aveti perfecta dreptate. Este o muzica slaba, de rahat, neoriginala, copiata, comerciala, cu doua pitipoance, dar care vinde. Din pacate asta e muzica ce o cer romanii si nu numai. E o muzica execrabila, ce nu mi-e greu sa o fac din clickuri si copy/paste-uri, o muzica copiata, ce-i drept, cu versuri de rahat facute de sotia mea BLONDA. Dar din pacate bucile atarnate pe afara ale shâshâitei noastre dragi, si mimica total contratimp a laylei, pe muzica mea de 2 bani, vinde si imi aduce bani, fraierilor. Daca sunteti fraieri si dati bani, eu ce sa va fac. Am venit in Romsnia sa fac bani pe fraieri si prosti, le-am gasit pe astea doua amarate, le-am pus sa se dezbrace, am copiat si clickuit o mu(Z)ica si gata, vine euroii..

Vitaminy4 spunea...

Официальный представитель DJ LAYLA в России - Концертное агентство Империя Звезд:
заказать выступление DJ Layla

Trimiteți un comentariu