THANK YOU

Each post is no longer available, please contact us !!! /
Pentru fiecare postare ce nu mai este disponibila, va rog contactati-ne!

Cortes feat. Connect-r - Vedeta mea (Official Video ONLINE) lyrics / versuri




 lyrics / versuri


Ca tine nu-i nici una, 
Am vrut sa-ti dau si luna, 
Dar tu nu stai nici la soare, 
Iti place lumina de la reflectoare
Eu ti-am oferit de toate
Da' nu m-am gandit ca poate 
Dintre toate cele visate, 
Cel mai mult vrei celebritate. 
Vroiam sa-ti fac logodna, 
Sa te duc sus pe muntele Athos, 
Dar la cate pacate aveai
Sa ne cunune putea doar Kapatos
E haos... 
Ca stiu ca filmul are un final
Dar i-auzi... 
Regizorul sunt eu, pierzi rolul principal! 

Ref. :

Ai fost vedeta mea
Un star de cinema, 
Si m-ai vrajit cumva, 
Cu-acel "Je ne sais qois"
Ai fost vedeta mea
Un star de cineva
Dar a venit cineva, 
Si ti-a luat stralucirea
http://Versuri.ro/w/gfeiih 

Ca tine nu vezi tot timpul, 
Am vrut sa-ti pictez si chipul
Da' tu vrei s-apari in imagini, 
Si-alea sa fie pe primele pagini. 
Eu ti-am oferit o casa, 
O viata fara riscuri, 
Dar nu m-am gandit ca defapt, 
Tu vrei o viata-n casa de discuri

Si erai steaua mea
Si langa tine eram teafar
Erai atat de stea 
Incat te puteam chema Luceafar
Si am sa spun cuiva
Sa-ti dea cumva de stire
Ca stele cand sunt prea sus
Isi pierd din stralucire

Ref. x2:

Ai fost vedeta mea
Un star de cinema, 
Si m-ai vrajit cumva, 
Cu-acel "Je ne se qois"
Ai fost vedeta mea
Un star de cinema
Dar a venit cineva, 
Si ti-a luat stralucïrea


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu